יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

אהלן

 זה הפוסט הראשון שלי בבלוג הרביעי שלי.. :) וואוווווווו! מיליוני גלגולים הבלוג הזה עבר..


אז...מי אני ומה הולך להיות פה?? אני אור כהן, בת 24, סטודנטית לתקשורת במרכז הבינתחומי בהתמחות אינטראקטיבית. ביקשו מאיתנו לכתוב בלוג אז חשבתי.. אם אני כ"כ אוהבת לדבר, מה הבעיה בלכתוב את מה שיש לי להגיד?


אז אני הולכת לכתוב על הכל. (בעיקר דברים שאני אוהבת וחושבת). על החיים, על אנשים, מוסיקה טובה, משפטים יפים, סרטים ו.. לפעמים סתם שטויות או דברים קטנים שעושים קצת יותר נעים.. בktana...
מקווה שיעניין אתכם או סתם יעביר את הזמן בכיף.. ואם ממש תאהבו את זה, אני אקבל ציון גבוה יותר :)


אז.. קפצו לקטנה..!
אור.


קלטו קטע מצחיק: עכשיו אחרי שקראתם את זה, תסתכלו כמה פעמים כתבתי את המילה "אז".. טירוף!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
אני בת 24, כרגע בעיקר סטודנטית לתקשורת, אוהבת את החיים!מדברת המוון, לפעמים שטויות. משתדלת מאוד להבין קצת יותר את כל העולם הזה שנקרא אינטרנט.