יום שני, 29 בנובמבר 2010

MOVIES MONDAY- "מקסימום נתאהב"




היום אני הולכת לכתוב על הסרט האהוב עליי. למה הכי אהוב? כי זה סרט על אהבה טוטאלית. "משהו טוטאלי" הוא סרט ישראלי המספר על שלושה חברים (חיים ,שושן וזוהר) שמתאהבים בצורה טוטאלית, כל אחד בזמן אחר באותה הבחורה. הסרט מתחיל בתל אביב ,כשארבעת החברים יחד, בסצנה בה חיים ממציא סם חדשני שגורם לאהבה טוטאלית, העונה לשם tlv. באותו הערב שושן וזוהר טסים לאמסטרדם והחבורה נפרדת. יום אחד חיים מגלה שרננה כלואה בכלא בגואה על החזקת סמים והוא מחליט לנסות להציל אותה. הוא נוסע מת"א לאמסטרדם לקחת משושן כסף בשביל לשחד את הסוהרים בכלא וללא תכנון מוקדם, שושן מצטרף אליו להודו. בהודו הם חוברים לזוהר ויחד הם מנסים להציל את רננה. הסאונד טראק של הסרט יוצר תחושה של הזיית אהבה וטיול, מוסיקה הודית, cake והשיר fragments of life . הדמויות עושות מסע בעולם (הסרט צולם בת"א, אמסטרדם וגואה) תוך כדי מסע לגילוי עצמי.  הסרט מסודר באופן כרונולוגי פרט לפלאשבקים מהעבר בכל פעם שאנו רואים את אחד הגברים שוקע במחשבות על מערכת היחסים שלו עם רננה, הבחורה הקסומה שנעלמת כמו שהיא באה. הסרט נותן תחושה שאפשר לעשות כל מה שבא לנו. כמו זיכרון של רגע שלא יחזור לעולם באותה עוצמה, כמו אלה מהטיולים שלנו בעולם,בדיוק כמו שאת התרכובת של הסם לא ניתן לשחזר, כך נדירה גם התחושה יוצאת הדופן של אהבה טוטאלית. המשחק כ"כ טבעי, שזה מרגיש שאנחנו צופים בסיטואציות אותנטיות, חבורת סטלנים  אמיתית שרק מחפשים את האהבה שתשנה להם את החיים. או סתם, תריפ אחר משמעות החיים.. והכל בתחושה שלווה, ברוגע, כמו טיול (או טריפ) טוב.


השחקנים מעולים, מאור כהן בתפקיד חיים,טינקרבל בתפקיד רננה, גור בנטביץ' (הבמאי)בתור שושן, זוהר דינר בתור זוהר ושירה גפן. תסריט מבריק של האחד והיחיד אתגר קרת. פשוט, לראות ולהתאהב.










הטריילר:

2 תגובות:

  1. מי שקורא עדות זו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה לאנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אפרים אביג'ה ואני מירושלים, אבל אני עוברת לגליל עם אשתי. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה יפה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לטפל טוב בעצמי ובמשפחה. אותה וילדיי באותה תקופה מסוימת. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה. אני מנסה לדבר עם חברתה ומשפחתה אבל אני עדיין יודע שמישהו יכול לעזור לי ושלחתי את הבקשה אחר כך לכל כך הרבה חברות, אבל עדיין אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. . כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעזר לו להשיג עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שזה קסם גלגולי, אבל אני אדם שמעולם לא מאמין בכישוף אבל החלטתי לנסות ויצרתי איתו קשר דרך doctorosagiede75@gmail.com. הוא הורה לי והראה לי מה לעשות בשלושת הימים האלה של השקת הכישוף. עקבתי אחר כל ההוראות ועשיתי את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. Drosagiede דאג שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי העבודה הנפלאה Drosagiede. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה חברה ששלחתי את מכתב התודה שלי, עכשיו אני מנהל החברה למופת כאן בארצות הברית. אני ממליץ שאם יש לך בעיות כמו להחזיר את האקס שלך או לרפא אותך ממחלות כמו HIV וסרטן, שלח הודעה למייל זה: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp +2349014523836 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובנים מאליהם וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
אני בת 24, כרגע בעיקר סטודנטית לתקשורת, אוהבת את החיים!מדברת המוון, לפעמים שטויות. משתדלת מאוד להבין קצת יותר את כל העולם הזה שנקרא אינטרנט.